آخرین اقدامات ۳۵ حزب اصلاح طلب برای حضور در انتخابات به روایت کواکبیان

۹ م دیماه ،

چهل و هفتمین نشست فصلی حزب مردمسالاری با حضور دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، دبیران شعب استانی و مسوولان شاخه‌ها و کمیته‌های اجرایی این حزب برگزار شد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در این نشست با اشاره به آخرین هماهنگی‌ها بین مجموعه ۳۵ حزب اصلاح‌طلب در دو جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان اظهار داشت: خوشبختانه برخلاف انتخابات مجلس نهم که تعداد اندکی از اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کردند، همایش ملی تبیین طرح مناسک نشان داد که اکثریت اصلاح‌طلبان می‌خواهند فعالانه در انتخابات ۹۲ حضور یابند.

مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری ابراز عقیده کرد: متاسفانه از هم اکنون بعضی تخریب‌ها، توهین‌ها و بداخلاقی‌های انتخاباتی آغاز شده است.

وی با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۹۲ برای افزایش ضریب امنیت ملی و رفع مشکلات داخلی و خارجی اظهار داشت: مسوولان از هم‌اکنون تا روز انتخابات، نباید اختلافات را به میان مردم بکشانند، به هر حال ما اخطار می‌دهیم که از هم‌اکنون باید جلوی بداخلاقی‌های انتخاباتی، توهین‌ها، تخریب‌ها و سو‌ءاستفاده‌ از امکانات عمومی گرفته شود تا در یک فضای صمیمی و با رقابتی سالم و عادلانه انتخابات ۹۲ پرشورتر از قبل برگزار شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در پایان دی‌ماه اظهار امیدواری کرد که این نشست منجر به دستیابی به ساز و کار وحدت و اجماع برای نامزد نهایی اصلاح‌طلبان شود.

در پایان این نشست گزارشی از مسوولان ستادهای انتخاباتی شوراها و ریاست جمهوری ارائه شد و براساس تصمیمات متخذه مقرر شد در کنگره یازدهم تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.