آخرین تغییرات آزمون استخدامی شرکت نفت

شرکت ملی نفت ایران با انتشار اطلاعیه ای آخرین تغییرات آزمون استخدامی این شرکت را اعلام کرد.


همزمان با آغاز استخدام شرکت ملی نفت ایران این شرکت با انتشاراطلاعیه ای اعلم کرد که گروه شغلی "پزشک عمومی" به نیازه ای استخدامی دراستان های خوزستان،مازندران و هرمزگان اضافه شده است. همچنین موارد آزمون تخصصی گروه شغلغی "کارشناس بهداشت" نیز تغیر نموده است.


بر اساس این اطلاعیه با توجه به تغیربرخی از کدهای مورد نیازبرای ثب تان (دانشگاه و رشته و گرایش های تحصیلی) لازم است داوطلبان نسبت به استخراج دوباره کدهای جدید اقدام کنند.


در اطلاعیه فوق اشاره شده است که با توجه به پرسش از داوطلبان در خصوص عدم تطابق مواد آزمون تخصی با دروش دانشگاهی رشته های تحصیلی به اطلاع می رساند مواد آزمون تخصصی بر اساس"دانش های ورد نیاز مشاغل شرکت نت" تدوین گردیده است.


لازم به ذکر است که شرکت ملی نفت ایران به منظور تامین نیرو انسانی ورد نیاز خود جت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین داوطبان واجد شرایط مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر از طیق برگاری آزمون کتبی مصاحبه استخدامی گزینش و طب صنعتی استخدام می کند.
براین اساس داوطلبان می توانند جهت ثبت نا تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ بهمن به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.


در اطلاعیه شرکت نفت اشاره شده است که مهلت ثبت نام تمدید نمی گردد و همچین داوطلبانی که پس از ثبت نام و تایید نهایی موفق به اخذ کد رهگیری نشده اند می توانند جهت بازیابی کد رهگیری از منوی سمت راست سایت ثبت نام گزینه بازیابی کد رهگیری اقدام نمایند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.