آخرین خبرها از سرقت طلافروشی در شیراز

۱۹م دیماه ،

بینا- رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز ضمن بیان شرح اتفاق سرقت از یک طلا فروشی در این شهر، از مساعد بودن وضعیت جسمانی دو مصدوم این سرقت خبرداد.
به گزارش بینا، رضا راسخ رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز به پایگاه اینترنتی طلا، در رابطه با سرقت اخیر از یک طلافروشی در شیراز گفت: حوالی ساعت ۸:۴۵ یکشنبه شب چند سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در چهارراه ملاصدرای شیراز، ضمن شلیک به صاحب مغازه و فرزند وی آنان را مجروح کرده، و طلای این طلافروشی را به سرقت بردند.
وی افزود: در پی وقوع این اتفاق مأمورین نیروی انتظامی با کمک مردم موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند، که به دنبال آن در ساعت ۲ – ۳ نیمه شب دیگر همکاران وی دستگیر و قسمت عمده ای از اموال سرقتی کشف و ضبط گردید.
راسخ ضمن اعلام رضایت بخش بودن حال عمومی دو مضروب این اتفاق خاطر نشان کرد: هنوز میزان دقیقی از طلای به سرقت رفته در این طلافروشی اعلام نشده است، ولی شواهد از حدود تقریبی ۴ کیلو گرم طلا در این دستبرد حکایت دارد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز، در خاتمه ضمن پیشنهاد به همکاران برای رعایت اصول ایمنی و امنیتی در واحدهای صنفی خود، از تلاش نیروی انتظامی برای رسیدگی به این اتفاق تشکر کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.