آخرین خبرها استخدامی استانداری لرستان

۲۵م آذر ،

۲۵م آذر ۱۹,۶۲۵

خبر ۲۵ آذر – آخرین وضعیت آزمون استخدامی استانداری لرستان/تعیین تکلیف ظرف۱۵روز آینده

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – خبرها به روز

 مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با تشریح آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده وضعیت این آزمون تعیین تکلیف شود.

علیرضا صفدری در حاشیه جشنواره شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رایزنیهای صورت گرفته در زمینه آزمون استخدامی استانداری لرستان اظهار داشت: ما آمادگی داریم که این آزمون را در دو حوزه امتحانی بروجرد و خرم آباد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان برای در اختیار گرفتن مدارس با آموزش و پرورش لرستان قرارداد همکاری نیز منعقد کرده ایم.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با بیان اینکه کارتهای ورود به جلسه امتحان نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: به محض اخذ مجوز، آزمون استخدامی استانداری لرستان برگزار خواهد شد.

صفدری با اشاره به اینکه سوالات آزمون در دو بخش اختصاصی و عمومی خواهد بود، بیان داشت: در حال رایزنی با وزارتخانه ها هستیم که در صورت تمایل خود آنها سوالات تخصصی را آزمون را طرح کنند و در غیر این صورت در استان این کار صورت گیرد.

وی به اشخاص ثبت نام کننده در آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز اطمینان داد که این آزمون برگزار می گردد و ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده تکلیف برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان روشن شود.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۴ استان کشور، یادآور شد: این در حالیست که در این استانها نیز با توجه به اینکه کار تامین اعتبار حقوقی این اشخاص باقی مانده هنوز اقدامی در راستای اعلام نتایج و استخدام اشخاص صورت نگرفته است.

صفدری با اشاره به اینکه کار برگزاری آزمون در ۱۵ استان کشور باقی مانده است، افزود: لرستان نیز از جمله این استانها است که امید می رود هر چه سریع تر موارد مربوط به این آزمون رفع شود.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.