آخرین مهلت ارسال مقالات همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری

۰۲خردادماه،

دبیر اجرایی همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری از آخرین مهلت ارسال مقالات و از آخرین مراحل اجرایی این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم علی پور با بیان این خبر افزود: علیرغم پایان یافتن مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش، امکان ارسال چکیده های تازه همراه با اصل مقالات وجود دارد و با توجه به اتمام مهلت ارسال چکیده ها، چکیده بودن مقاله ها بررسی نخواهد شد.
وی تصریح کرد: کمیته علمی همایش کلیه چکیده ها را مورد بررسی قرار داده است و نتایج این بررسی ها را به صاحبان آنها ارسال کرده است و اشخاصی که از این نتیجه اطلاع نیافته اند، می توانند با دبیرخانه این همایش تماس برقرار کنند.
علی پور در ادامه در خصوص مهلت ارسال مقالات بیان داشت: اوایل تیر ماه آخرین مهلت ارسال مقالات است و از صاحبان چکیده مقالات تأیید نشده درخواست می گردد تا این زمان، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.
وی در پایان با اشاره به تغییر کد استان قم عنوان کرد: با تغییر کد استان قم از ۰۲۵۱ به ۰۲۵ و نیز افزوده شدن عدد ۳ به ابتدای شماره های شهر قم تلفنی دبیرخانه همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری به ۳۲۹۳۵۸۰-۰۲۵ تغییر پیدا کرده است و همچنین شماره نمابر دبیرخانه نیز ۳۲۹۳۵۶۹۱-۰۲۵شده است./جم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.