آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

گردآوری شده توسط گروه آموزش ممتاز نیوز

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۲ تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه، گفت: تا کنون ۴۶۰ هزارداوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۲ تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه، گفت: تا کنون ۴۶۰ هزارداوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

حسین توکلی در پیشنهاد به کنکوری‌ها، اظهارکرد: کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده‌اند، پیشنهاد می‌شود در این فرصت پایانی با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی و اطلاعیه منتشره این سازمان در رابطه با ظرفیت‌های تازه و اصلاحات دفترچه انتخاب رشته که هم اکنون نیز در پایگاه اینترنتی سازمان قرار دارد، اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با توجه به دستورالعمل‌های صادره و امکانات فراهم شده توسط این سازمان به منظور انتخاب کد رشته تحصیلی مورد علاقه خود از گروه آزمایشی مجاز اقدام و سپس به ترتیب اولویت علاقه در فرم پیش‌نویس انتخاب رشته درج کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: داوطلبان باید پس از انتخاب رشته نسبت به دریافت کد ۱۵ رقمی از سیستم به عنوان دریافت رسید انتخاب رشته، اقدام کنند.


مجله اینترنتی ممتاز | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.