آخرین مواضع سید محمد غرضی

سید محمد غرضی صبح امروز در نشست خبری خود که با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: ما ملتی کم نظیر هستیم که ظرف ۳۰ سال گذشته کار های مهمی انجام داده ایم که هیچ ملتی این چنین نبوده است.

 وی افزود: وقتی دچار حملات شمال و جنوب در کشور شدیم نهضت مشروطه را شکل دادیم و بعد از آن که این نهضت از هم پاشید نهضت ملی کردن نفت را انجام دادیم و پس از کودتای آمریکایی ها نهضت امام خمینی شکل گرفت.

 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دشمن علیه ما جنگ تحمیلی را تعریف کرد و ما جنگ را به عقب راندیم. آنها به همسایه های ما حمله کردند و ما اقتدار سیاسی خود را به همسایگانمان تنفیذ کردیم؛ البته در مدت سی سال گذشته در برخی موارد غفلت هایی داشته ایم اما به طور کلی در بسیاری از موارد از جمله سازندگی عملکرد خوبی داشته ایم.

غرضی در ادامه گفت: ۷ هزار مگاوات برق داشتیم اما این میزان الان به ۷۰ هزار مگاوات افزایش یافته، مشترک تلفن ما یک ملیون هم نبود اما الان به ۱۵۰ میلیون رسیده است.

 وی با اشاره به معضل تورم در کشور افزود: تورم کشور را ربوده است. در زمانی که اقای بنی صدر در کشور مسئولیت داشت ارز ۷ تومان بود و در پایان مسئولیت وی وقتی از کشور رفت ارز به ۳۰ تومان رسید.

سید محمد غرضی ,

نوشته آخرین مواضع سید محمد غرضی اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.