آخرین موضعگیری پرسپولیس در خصوص جذب ۲ بازیکن استقلال

۰۴ تیرماه ۱۳،

پیک خبر: جام ورزشی؛ محمد پنجعلی پس از خروج از جلسه کمیته انضباطی قاسم دهنوی دربارهٔ نتیجه این جلسه عنوان کرد: «نتیجه که بعدا اعلام می گردد. من هم در این نشست به صورت گلایه کلی کردم. با این وضع قداست تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان زیر سوال می رود. او با احساسات هواداران بازی کرد.»

وی ادامه داد: «مساله شخص نیست. روش نادرستی است که در فوتبال ما وجود دارد و بازیکن بازار گرمی می کند. اگر قوانین شفاف وجود داشته باشد کسی به خودش اجازه ندهد با تیم بزرگی مثل پرسپولیس قرارداد ببندد و بعد به خاطر پول بیشتر به جای دیگر برود. من هم به خاطر حیثیت آدم هایی آمدم که عمرشان را برای پرسپولیس گذاشتند ولی پولی نگرفتند و قرارداد سفید امضا کردند.»

مدیر تیم پرسپولیس دربارهٔ جدایی محمد رویانیان گفت: «من هم مثل شما خبر دارم. تازه از رامسر رسیده ام و خبر دیگری ندارم.»

وی دربارهٔ اینکه آیا پرسپولیس اردوی خارجی در پیش دارد یا نه گفت: «هنوز مشخص نیست. دایی و رویانیان در روسیه می باشند. در تلاش می باشند با روبین کازان ارتباطاتی برقرار کنند تا شاید اردو یا بازی دوستانه برگزار کنیم.»

پنجعلی افزود: «پرسپولیس امسال تلفیقی از بازیکن جوان و با تجربه است. تیم خوبی داریم و بازیکنانی که جذب شده اند از بهترین های لیگ می باشند. اگر حاشیه به وجود نیاید می توانیم مردم را خوشحال کنیم.»

وی دربارهٔ جدایی رویانیان گفت: «ان شاءالله این اتفاق نمی افتد. پرسپولیس صدمه می خورد و بعد فوتبال ما صدمه می خورد.»

پنجعلی دربارهٔ فهرست پرسپولیس گفت: «دو جای خالی داریم. با صحبت هایی که با دایی شده است ممکن است نگه داریم تا نیم فصل تصمیم گیری کنیم.»

وی دربارهٔ شایعه حضور فرزاد حاتمی و مجتبی جباری در پرسپولیس اظهار داشت: «این صحبت ها نیست. ممکن است آنها گفته باشند ولی تیم ما بسته شده است. پرسپولیس در آرامش کار می کند و امیدوارم مردم حمایت کنند.»

اوج نیوز


سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.