آخوندی: جلسه ۵ مرداد مجلس برای تودیع نیکزاد بود نه توضیح دربارهٔ مسکن

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امروز ۵ مرداد ماه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جلسه تودیع علی نیکزاد و معارفه وی برگزار شد، گفت: در این جلسه صحبتی در رابطه با برنامه‌های دولت در حوزه مسکن نشد.

عباس آخوندی به تسنیم گفت: در جلسه امروز وزیر سابق راه و شهرسازی فقط گزارشی از وضعیت مسکن کشور ارائه کرد.

صبح امروز عضو کمیسیون عمران از حضور وزیر اقتصاد و وزیر راه و شهرسازی برای ارائه توضیحاتی دربارهٔ برنامه‌های دولت در بخش مسکن در این کمیسیون طی روز جاری خبر داد و گفت: سؤال ما از وزرای دولت این است که چه برنامه‌ای برای مسکن دارند.

احمد جباری اظهار داشت: ظهر امروز این جلسه در کمیسیون عمران برگزار می‌شود و البته طی این جلسه مراسم تودیع و معارفه علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی و عباس آخوندی وزیر فعلی راه و شهرسازی نیز در کمیسیون انجام خواهد شد.

این عضو کمیسیون عمران دربارهٔ دستور اصلی جلسه امروز این کمیسیون این‌طور توضیح داد: قرار است در این جلسه گریزی هم به برنامه‌های آقای آخوندی که در حین جلسات رأی اعتماد مجلس مطرح کرده بودند نیز بزنیم.

جباری تصریح کرد: البته در جلسه امروز از وزرای اقتصادی دولت این سؤالات را هم می‌پرسیم: برنامه مشخص دولت برای مسکن مهر چیست؟ آیا این طرح را ادامه می‌دهد؟ آیا طرح جایگزینی برای مسکن مهر دارند؟ منابع طرح جایگزین را از کدام محل تأمین خواهند کرد و … .

البته محمد دامادی عضو دیگر کمیسیون عمران نیز گفت: ظهر امروز تودیع و معارفه وزیر راه و شهرسازی در محل کمیسیون تلفیق انجام شد و قرار است در جلسه سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون عمران جلسه‌ای با حضور علی طیب‌نیا و عباس آخوندی به‌منظور بررسی وضعیت اجرای طرح مسکن مهر در دولت یازدهم تشکیل شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.