آدل برای جیمز باند می خواند

آهنگ فیلم جدید جیمز باند با نام ” سقوط آسمان” توسط آدل خوانده می شود. ماه ها بود که شایعه شده بود آهنگ فیلم آینده جیمز باند با نام “سقوط آسمان” توسط این خوانند برنده جایزه گرمی اجرا و ضبط…

آهنگ فیلم جدید جیمز باند با نام ” سقوط آسمان” توسط آدل خوانده می شود.

ماه ها بود که شایعه شده بود آهنگ فیلم آینده جیمز باند با نام “سقوط آسمان” توسط این خوانند برنده جایزه گرمی اجرا و ضبط خواهد شد ، ظاهرا” این شایعات صحت داشتند.

بنا به گزارش” توتال فیلم” ، آدل قبلا” قسمتهایی و یا شاید هم تمام این آهنگ را ضبط کرده است و این آهنگ که “بگذار آسمان سقوط کند” نام دارد قرار است در اواخر ماه اکتبر منتشر شود. این خواننده ۲۴ ساله که در حال حاضر باردار است اخیرا” در اطراف استودیوی ضبط ام جی ام دیده شده است. علاوه بر این ، آدل در ماه آوریل فاش کرد که در اواخر سال ۲۰۱۲ یک آهنگ تک منتشر خواهد کرد . بعد از انتشار آلبوم “۲۱ “در ماه ژانویه ۲۰۱۱ ، این اولین آهنگ جدیدی است که توسط این خواننده جوان منتشر می شود.

طرفداران جیمز باند قبل از اکران فیلم قبلی جیمز باند با نام “ذره ای آرامش” نیز امیدوار بودند که آدل برای این فیلم آهنگ بخواند و شایعه شده بود که آدل جایگزین امی وینهاوس می شود و آهنگ این فیلم را می خواند اما در نهایت آهنگ فیلم “ذره ای آرامش” توسط جک وایت و آلیشا کیز خوانده شد. از آن موقع تا بحال آدل پیشرفت خیلی زیادی کرده و از یک خواننده محبوب انگلیسی به موفق ترین خواننده قرن ۲۱ مبدل شده است.

اوایل سال جاری آدل اعلام کرد قبل از انتشار آلبوم بعدی اش ، مدتی استراحت می کند و کمی بعد مشخص شد که او باردار است و در انتظار تولد اولین فرزندش است. او به رادیو ان آر جی گفت:” اگر ترانه هایم را خودم نمی نوشتم ، همین هفته بعد یک آلبوم جدید منتشر می کردم . اما باید مدتی استراحت کنم و کمی زندگی کنم.”

فیلم جدید جیمز باند با نام ” سقوط آسمان” به کارگردانی سانم مندس در تاریخ ۲۶ اکتبر در سینماهای جهان اکران خواهد شد.
(www.aftabir.com)

فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.