آذرنیا:پرسپولیس روی کاغذ بهتریارگیری کرده است

”حسن آذرنیا” افزود:باشگاه پرسپولیس تهران بازیکنان خوبی را دراین فصل به خدمت گرفته است ، ولی در رقابتهای فوتبال، نام ها پیروزی را کسب نمی کنند.

به گزارش ایرنا وی گفت : برای پیروزی در رقابتهای فوتبال ، کارگروهی ، هماهنگی بازیکنان و مدیریت نقش اساسی دارد و به نظر من نام ها تاثیر چندانی در کسب نتایج تیم ها در رقابتهای فوتبال ندارد.

آذرنیا از تیم های استقلال تهران ، سپاهان اصفهان و مس کرمان نیز به عنوان دیگر تیم های حاضر در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند ، نام برد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این تیم و کادر فنی ، با تقدیر از زحمات ” امیر قلعه نویی ” سرمربی فصل گذشته این تیم گفت : تیم تراکتورسازی به رهبری قلعه نویی در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کرد که جای تقدیر دارد.

وی افزود در این فصل ما بازیکنانی همچون قاسم دهنوی ، مهدی کریمیان ، سید صالحی ، محمد نصرتی و ایران پوریان را به همراه یک بازیکن پرتغالی به نام ” آلونسو ” در اختیار گرفتیم ، ضمن آنکه چند بازیکن جوان را نیز به ترکیب خود اضافه کردیم .

با توجه به حمایتی که از سوی هواداران تیم تراکتورسازی از این تیم به عمل خواهد آمد و هدف گذاری صورت گرفته ، تیم تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران خواهد بود.

آذرنیا در باره ” اولیویرا ” سرمربی پرتغالی این تیم نیز گفت : در پی رفتن قلعه نویی ، در میان چند گزینه ، مسوولان باشگاه این مربی پرتغالی را که سابقه هدایت تیم هایی در باشگاه های عربی را دارد ، برگزیدند.

وی به همراه پائولو مربی دروازه بان ها ، ویتوریو فرناندز مربی بدنساز و آنتونیو آنالیزور هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران برعهده خواهد داشت.

مدیراجرایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به تشکیل اردوی آمادگی این تیم در ترکیه اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در این اردو توانستیم تقریبا تمامی بازیکنان خود را در اختیار باشیم و بازیکنان تمرینات آمادگی خود را به خوبی انجام دادند.

دو جلسه تمرین روزانه ، تمرینات بدنسازی و انجام دو دیدار دوستانه تدارکاتی سبب شد که بازیکنان تیم تراکتورسازی در مدت حضورشان در اردوی ترکیه ضمن هماهنگی به آمادگی مطلوب دست یابند .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.