آرزویی که به همه آرزوها می ارزد…

۲۵اردیبهشت،

در میان ازدحام و شلوغی روزها و ماه ها چشم امید به روزهاو لحظه هایی گره می خورد که در آن گشایش و وعده ای قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار معارفممتازنیوز، اندیشه هرچه می دود به پای تدبیر وحکمتش نمی رسد، یک روز لبریز و غوطه ور در گناه و عذاب و روزی دیگر با قطره ای اشک و یک پیاله ندامت خارها گل و همه راه ها روشن می شود و دستی که بزرگ است دستان کودک تازه متولد شده را می گیرد.
در اولین پنجشنبه ماه رجب، فرشتگان الهی برای مهیا ساختن مهمانی عظیم میان انسان و خدا به تکاپو می افتد و بالهایشان را فرش زیر پای کسانی می کنند که با جرعه ای اخلاص پا در میدان بندگی و عبودیت می گذارند، اخلاص در آن چه که می خواهی و آنکه باز توحید را به یادآوری که او قل هوالله احد است، در این شب آمرزش به دنبال هر استغفار است و استجابت پیشگام هر خواستن و استجابت آرزوهایی که قدمی کشد در هر سرزمینی، مقام، ثروت، عزت و همه و همه از غروب اولین شب جمعه رجب آغاز می شود.
حال که تمام درهای استجابتش بی منت باز و رحمتش سرازیر است، چه می توان از او خواست جز آنکه چشممان به جمال الهی موعودش رنگ وصال گیرد و قبل از خانه دل هایمان آماده تر گردد.
او که با آمادنش جهانی خواهد ساخت که در آن همه جوانه های آرزو گل می کند، او که آمدنش رنگ رحمت و سرور ایزدی را به شهرها می پاشد، لاله ها و سروها به حرمت مقدمش ایستاده اند، آفتاب می خندد و رودها خروشان است.
شهری که در آن هیچ کودکی گل فروش یا فال فروش نیست چرا که همه گل ها در باغچه عشق جاودانند و همه جا گلباران و تمام تفأل ها یوسفی است که شهر از نامش عطرآگین است.
جهانی که در آن ظلم نیست، دست باطل بسته و غم از روی دل ها رسته است.
سخن ها همه صدق و صفاست و تهمت ها و غیبت ها و دروغ ها در سکوت و خاموشی ابدی در غل و زنجیرند.
شهری که توشه مردمانش جز مهربانی و صمیمت چیزی نیست و تمام دیوارهای شهر با یک رنگی نقاشی شده است هیچ دستی خالی نیست، هیچ کسی بیمار نیست.
خنده های مردمانش نه از روی اجبار و کینه بلکه از شوق و سپاس است، شهر آرزوهاست…/ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.