آرزوی موفقیت کاپیتان پرتغال برای ایران در جام جهانی/ رونالدو: کروش یکی از تاثیرگذارترین مربیانم بوده

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – تسنیم نوشت:

سوپراستار رئال مادرید برای تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل آرزوی موفقیت کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که به تازگی از سوی روزنامه پرتغالی «آبولا» به عنوان شخصیت ورزشی سال این کشور انتخاب شده است در پاسخ به این پرسش که «میان او و هموطنش ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی چه اختلافاتی وجود دارد؟» گفت: حاضرم دوباره با مورینیو و مربیان دیگرم مانند فرگوسن، بولونی و پیگرینی کار کنم. من از دست هیچکس ناراحت نیستم.
وی در تازهترین گفت‌و‌گویی که با روزنامه «رکورد» پرتغال داشته است در خصوص خبرهای که در مورد اختلاف بین او و مورینیو منتشر می‌شود، تاکید کرد: واقعاً این پرسش که در مورد اختلاف من و ژوزه مورینیو مطرح می‌شود را درک نمی‌کنم. من با هیچکدام از مربیانم مشکل ندارم و می‌توانم بار دیگر با هر کدام از آنها کار کنم، چه مربیانی که در بالاترین سطح با آنها کار کرده‌ام چه آنهایی که در پائین‌ترین سطح مربی‌ام بوده‌اند.
ستاره ۲۸ ساله کهکشانی‌ها همچنین با اشاره به اینکه هیچ مشکلی با کارلوس کروش، سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال ندارد، گفت: چیزی که می‌توانم در خصوص کروش بگویم این است که او یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مربیان در تکامل دوران حرفه‌ای من بوده است. در ضمن برای کارلوس کروش و تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل آرزوی موفقیت دارم.
کروش ۶۰ ساله زمانی‌‎که در منچستریونایتد دستیار اول سرالکس فرکوسن بود با رونالدو کار کرده و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی سرمربی این ستاره محبوب در تیم ملی پرتغال بوده است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.