آرسنال هم حریف بایرن نشد/ شکست خانگی میلان برابر اتلتیکو مادرید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – در شب دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش ممتاز؛ در شب دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از چهارشنبه شب تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات لندن میزبان بایرن مونیخ بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پابان رسید. در این بازی تونی کروس (دقیقه ۵۴) و توماس مولر (دقیقه ۸۸) گلزنی کردند. جالب اینجاست که در نیمه نخست این مسابقه هر دو تیم صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد. در ابتدا مسعود اوزیل ستاره آْلمانی آرسنال پنالتی خود را از دست داد و بعد از آن هم نوبت به آلابا رسید تا در باز کردن دروازه آرسنال از روی نقطه پنالتی ناکام شود. این نتیجه در حالی رقم خورد که توپچی های لندن از دقیقه ۳۷ مسابقه با اخراج شزنی سنگربان خود، ۱۰ نفره شدند.

در دیگر بازی چهارشنبه دو تیم میلان و اتلتیکو در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده اسپانیا با تک گل دیگو کاستا (دقیقه ۸۳) به پیروزی رسید تا شاگردان دیگو سیموئنه با دست پر به مادرید برگردند.

نتایج شب دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

آرسنال ۰ – بایرن ۲

میلان ۰ – اتلتیکو مادرید ۱

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.