آرم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران رونمایی شد

۲۱اردیبهشت،

آرم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) رونمایی شد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) از یکم تا ششم خرداد ماه ۹۲ به مسافت ۸۹۰کیلومتر و در بالاترین سطح تورهای آماتوری جهان (سطح ۲-۲)با جایزه ۵۰ هزار یورویی برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در مسیر استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و در ۶ مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول رکابزنان مسیر ۱۲۸ کیلومتر تبریز به مراغه را روز چهارشنبه یکم خرداد رکاب خواهند زد.

مرحله دوم در مسیر مراغه به ارومیه برگزار خواهد شد. رکابزنان در این مرحله مسیر ۱۹۴ کیلومتر را طی خواهند کرد و در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی را به مسافت ۱۲۶ کیلومتر پا خواهند زد.

مرحله چهارم در مسیر خوی به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت ۱۵۲ کیلومتر، مرحله پنجم در مسیر سنگین ۱۹۱ کیلومتری و کوهستانی منطقه آزاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز به صورت “کریتیریوم” به مسافت ۱۰۰ کیلومتر پیگیری خواهد شد.

جمال الدین محمود از مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتوفینیش، مارتین بروین از هلند برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره حضور خواهند داشت. /زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.