آزادی ۴۸۰ زندانی بدهکار توسط ستاد دیه

۰۲م آذر ،

رئیس کل دادگستری استان اصفهان درجلسه هیات مدیره این ستاد آزادی ۴۸۰ زندانی بدهکار توسط ستاد دیه استان را اعلام کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا انصاری اظهار داشت :امسال ۴۸۰ نفرزندانی جرایم غیر عمد زندان‌های استان اصفهان با پرداخت مبلغی بیش از ۷۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان اصفهان همچنین با اشاره به اهداف ستاد دیه از تلاش و کوشش اعضا و خیران در خصوص کمک و مساعدت به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده درشش ماهه اول امسال نیزاظهارداشت : در شش ماهه اول امسال تا کنون ۴۸۰ زندانی با مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال اززندان های استان اصفهان آزاد و به آغوش خانواده‌ها بازگشته‌اند.

انصاری در خصوص جزییات زندانیان آزاد شده از زندان نیز تصریح کرد: از بین زندانیان آزادشده ۱۴۵ نفر با کمک ستاد دیه و کمک خیران با مبلغ ۴ میلیاردو ۶۹ میلیون ریال،۷۷ نفر زندانی با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال از محل پرداخت وام بانک های ملت، رفاه وتجارت، ۲۴۶ نفر با مبلغ ۴۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال از طریق کمک بلاعوض ستاددیه کشور و یک نفر نیز با وام قرض الحسنه با مبلغ ۵۰ میلیون ریال از زندان ها آزاد شدند.

به گزارش دادگستری کل استان اصفهان، مدیر کل زندان‍‍های استان اصفهان هم در همایش هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان استان اصفهان، انجمن ها را ملجا و پناهگاه خانواده ها دانست و از اعضای هیئت مدیره خواست زمینه حضور خیران برای کمک و یاری به خانواده ها را فراهم کنند.

رمضان امیری با تاکید برحفظ شان و تکریم خانواده های زندانیان در اهدای اقلام و کمک‌های نقدی وغیر نقدی تصریح کرد:کمک به هم نوعان و هموطنان در هر دیاری مختص به یک زمان خاص نیست و باید در تمام مواقع سال در موقعیت های متفاوت با آگاهی کامل از وضعیت خانواده‌ها نسبت به کمک‌های نقدی و غیرتقدی و رفع حداقل احتیاج آنان گام برداشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.