آسمان “تهران” دودی رنگ شد/ موج تازه “بارش”ها از روز پنجشنبه برای سواحل شمالی کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه جوی آرام و پایدار پیش بینی می گردد که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور خواهد بود و همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “سه شنبه سوم دی ماه ۹۲” از میزان بارش ها در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور کاسته می گردد و این موج بارشی بتدریج از جنوب شرق کشور خارج می گردد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه جوی آرام و پایدار پیش بینی می گردد که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور خواهد بود و همچنین از بعدازظهر پنجشنبه  و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می گردد.

شایان ذکر است، طی دو روز آینده خلیج فارس بویژه در مناطق شرقی و تنگه هرمز و همچنین دریای عمان مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، صاف، درپاره ای نقاط غبار آلوده، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۸ درجه و در کمترین حالت به ۱- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۵ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.