آسمان “تهران” همچنان خاکستری است/ “بارش” در جنوب کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی امروز و فردا در بعضی مناطق جنوب کشور، جزایر و سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، طی امروز “دوشنبه دوم دی ماه ۹۲” و فردا “سه شنبه سوم دی ماه ۹۲” در بعضی مناطق جنوب کشور، جزایر و سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی همین مدت خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج و طوفانی خواهد بود همچنین در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرام و پایدار پیش بینی می گردد.

شایان ذکر است، تا پایان هفته جاری به سبب ایجاد شرایط پایدار در نیمه شمالی کشور افزایش چگالی آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و بزرگ مانند تهران، اصفهان، اراک، قزوین، کرج و تبریز سبب کاهش کیفیت هوا می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، صاف، درپاره ای نقاط هوا آلوده، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۸ درجه و در کمترین حالت به ۱- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۵ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.