آشپزخانه لمسی +عکس

فروردین ۱۴۰۳

خورد و خوراک یکی از مهمترین کارهایی است که انسان ها در طول روز انجام می دهیم و برای هر خوردنی نیاز به یک آشپزخانه است تا بتوان غذاها را در آن نگه داری کرده یا درست کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، آشپزخانه یکی از مهمترین بخش هایی است که در خانه دیده می گردد به طوری که از دیرباز تاکنون بخشی از خانه به آشپزخانه تعلق داشته است. معمولا آشپزخانه ها بخش چشم گیری را نیز از خانه به خود اختصاص می دهند.

از آنجایی که این روزها خانه ها کوچک تر از قبل شده اند، آشپزخانه ها نیز باید کوچکتر شوند از این رو طرح های مختلفی برای آشپزخانه های آینده ارائه شده است که بعضی از آن ها بسیار عجیب می باشند.

“ارمی ون اویرس” طراحی است که به تازگی یکی آشپزخانه کوچ و دو بعدی را طراحی کرده است. این آشپزخانه که به نام دیواری برای پخت غذا نیز شناخته می گردد داخل دیوار قرار گرفته و تمام امکانات را در محیطی بسیار کوچک در اختیار شما قرار می دهد.

این آشپزخانه به صورت لمسی کار می کند و شما تنها کافی است تا مواد اولیه را درآن قرار دهید سپس او غذا را برای شما درست میکند یا از مواد غذایی فاسد شدنی نگه داری خواهد کرد. به طور کلی تمامی وسایل آشپزخانه در این دیوار قرار خواهد گرفت.

شما برای استفاده از این آشپزخانه باید تنها دیوار را که تبدیل به صفحه لمسی شده است  لمس کنید. این طرح در آخرین مسابقات خانه و آشپزخانه توانست به مرحله نیمه نهایی برسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.