آصفری: عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده پاسخ خود را از ملت ایران خواهند گرفت

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که این ترورها و جنایت ها ملت ایران را مستحکم تر و منسجم تر در برابر زیاده خواهی تروریست ها و جنایتکاران می کند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت ترور  شهید فخری‌زاده، بیان کرد: انجام اقدامات تروریستی از سوی دشمن صرفا مربوط به امروز نیست بلکه در طول تاریخ چهل ساله انقلاب، ما شاهد اقدامات تروریستی از سوی گروه ها و جریانات تروریستی متعددی بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که دشمن توان مقابله رو در رو با ملت ایران در جبهه مقاومت را ندارد روی به چنین اقدامات بزدلانه و تروریستی می آورد و هیچگاه به نتیجه مطلوب خود نیز دست نیافته و نخواهد یافت.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: قطعا جمهوری اسلامی این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ نخواهد گذاشت و پاسخ درخوری هم به عاملان و هم به آمران این جنایت خواهد داد. همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است.

آصفری تاکید کرد: عاملان و آمران این جنایت قطعا پاسخ خود را از ملت ایران و مسئولان جمهوری اسلامی خواهند گرفت. این ترورها و جنایت ها دشمنی دشمن را بیش از گذشته به ملت ایران ثابت می کند و ملت ایران را مستحکم تر و منسجم تر در برابر زیاده خواهی تروریست ها و جنایتکاران می کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.