آصقری:دود تحریم‌های ضدایرانی به چشم خود آمریکا می‌رود

یکشنبه ۲۲ مرداد – ۰۶:۲۲:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با یادآوری بسته جدید تحریم آمریکا ضد ایران، گفت: تحریم راهکار غلطی که واشنگتن در به کارگیری آن اصرار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد حسن آصفری درباره امضای باراک اوباما بر بسته جدید تحریم‌ها ضد ایران که به تصویب کنگره این کشور رسید، گفت: سریال تکراری تحریم‌های آمریکا ضد ایران  خریداری ندارد.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحریم‌ها نمی‌تواند سدی در برابر اراده ملت ایرانی باشد، افزود: واشنگتن باید بداند که تحریم‌های جدید ضد ایران خللی در اراده آهنین ملت ایران وارد نمی‌کند.
وی، با تاکید بر اینکه تحریم به عنوان راهکار منزوی کردن ایران سیاست غلط واشنگتن است، تصریح کرد: نتیجه ۳۰ سال تحریم، استقلال و افزایش رشد علمی ایران بوده است.
نماینده اصولگرای مجلس نهم، با یادآوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: همه تلاش دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه این است که با ایران ارتباط برقرار کنند؛ در واقع هر دو گروه ارتباط با ایران را یک پیروزی برای خود می‌دانند که در سایه آن می‌توانند پاسخ قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.
آصفری، توضیح داد: آمریکا در سیاستی معکوس به دنبال این است که با تحریم و تهدید، ایران را به ارتباط با واشنگتن راضی کند اما این سیاست راه به جایی نخواهد برد.
نماینده مردم در مجلس، با بیان اینکه دود تحریم‌ها به چشم خود آمریکا می‌رود، گفت: ایران پایگاه مهم اقتصادی و سیاسی منطقه و کشوری اثرگذار در معادلات منطقه است و آمریکا نباید با تحریم‌های یکجانبه ضد ایران همه پل‌های پشت سر خود را خراب کند.
این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه تحریم‌های جدید ضد ایران نفرت ملت ایران از مواضع واشنگتن را افزایش می‌دهد، گفت: ایران امروز با ایران سه دهه پیش تفاوت دارد و واشنگتن بهتر است با درک نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه از ایجاد مانع در برابر تهران خودداری کند.
بسته جدید تحریم‌های کنگره آمریکا ضد ایران دیروز با امضای “باراک اوباما” رییس جمهور آمریکا به مرحله اجرا درآمد؛ قانون جدید اعمال تحریم‌ها ضد شرکت‌ها و افرادی را در نظر می گیرد که با مقام های ایران در زمینه استخراج اورانیوم همکاری کرده، کشتی‌های نفتکش به ایران فروخته، اجاره داده یا واگذار کرده یا برای شرکت دولتی نفتکش ایران پوشش بیمه ای تامین می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۲۱۸۲۲۲۵۵۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.