آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره از ۳ فروردین/دانشجویان متاهل اولین گروه اعزامی

۲۶ام بهمن ،

50-35.jpg

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره از سوم فروردین ماه خبر داد و گفت: دانشجویان متاهل اولین گروه اعزامی می باشند.

محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: اعزام دانشگاهیان به عمره به ترتیب با آغاز اعزام دانشجویان متاهل و سپس پسران از سوم فروردین ماه سال ۹۲ آغاز می‌شود و تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه داد.

وی با بیان اینکه در عمره سال ۹۲ بیش از ۱۵ هزار نفر از دانشجویان پسر و متاهل در قالب ۱۱۳ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد،‌ در خصوص وضعیت اعزام اساتید نیز، گفت: در عمره سال ۹۲ هنوز سهمیه‌ای برای استادان درنظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به تعرفه‌های اعلام شده برای عمره دانشگاهی امسال، اظهار کرد: دانشجویانی که در فاصله زمانی ۳ فروردین تا ۸ فروردین ماه اعزام می‌شوند، باید مبلغ دو میلیون و ۱۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان بپردازند.

وی افزود: همچنین دانشجویانی که از هشتم فروردین ماه به بعد اعزام می‌شوند، باید مبلغ دو میلیون و ۱۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان واریز کنند.

به گزارش ایسنا، سال قبل ظرفیت عمره دانشگاهیان دو برابر سال جاری بود و سه گروه متاهلان، دانشجویان پسر و اساتید به عمره اعزام شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.