آغاز اعطای وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی طی ۲ ماه آینده

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

12-168.jpg

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی از آغاز اعطای وام شهریه دانشجویان طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فرهاد جعفری در این باره ‌گفت: تقاضا از دانشجویان کشور شامل دانشجویان شبانه،‌ روزانه و واحدهای بین المللی در حال دریافت است و دانشجویان سراسر کشور می توانند به دانشگاه های خود مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند که امیدواریم طی یکی دو ماه آینده با تدابیری که اندیشیده شده و تأمین اعتباری که صورت گرفته پرداخت وام شهریه نیز آغاز شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که در اعتبارات وجود داشته امسال نیز وام‌های دانشجویی را مطابق تعهدات خود پرداخت نمودیم همچنین همه تقاضاها از کلیه دانشجویان کشور گرفته شده و اعطای وام تحصیلی و وام مسکن را آغاز نمودیم و تا پایان آبان ماه همه دانشگاه‌ها این وام ها را به دانشجویان اعطا خواهند نمود.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت تصریح نمود: پرداخت وام خرید تجهیزات پزشکی، آموزشی و کمک آموزشی که برای دانشجویان گروه علوم پزشکی کشور آغاز نموده ایم و دانشجویان مقاطع تخصصی و PHD می‌توانند تا مبلغ ۴۰۰ هزار تومان از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی خاطرنشان نمود: کالاهایی که تهیه شده همه تقاضا و نیازهای دانشجویان علوم پزشکی را پوشش می‌دهد و بازپرداخت بعد از تحصیلاتشان است که طی ۴۸ قسط پرداخت خواهند نمود.

دکتر جعفری ادامه داد: این اقلام کاملا از استانداردهای لازم برخوردار می باشند و قیمت این کالاها نیز زیر قیمت بازار است.

به گزارش تفسیری وبدا، وی رضایت دانشجویان و فرهیختگان را مهمترین هدف صندوق رفاه دانشجویان عنوان نمود و گفت:‌ در این جهت بازپرداخت ها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و دانشجویان از طریق اینترنت می توانند اقساط خود را پرداخت نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.