آغاز بررسی افزایش قیمت آبونمان تلفن ثابت در شورای رقابت

۰۶خردادماه،

عضو شورای رقابت از آغاز بررسی افزایش قیمت آبونمان تلفن ثابت از روز قبل در شورای رقابت خبر داد.
عیسی امامی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در جلسه روز قبل شورای رقابت افزایش قیمت آبونمان تلفن ثابت مورد بررسی قرار گرفت گفت: به سبب اینکه مسئولان مخابرات جزئیات بررسی افزایش قیمت آبونمان را به تازگی تحویل شورای رقابت داده‌اند بررسی افزایش قیمت آبونمان به کارشناسان مرکز ملی رقابت ارجاع داده شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از بررسی افزایش قیمت آبونمان تلفن ثابت توسط کارشناسان مرکز ملی رقابت این موضوع درشورای رقابت مورد بحث قرار می گیرد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تلفن ثابت برای مخابرات انحصاری است گفت: قیمت های پیشنهادی مخابرات باید بر اساس هزینه های تمام شده و تورم باشد که همانند مراحلی که در رابطه با دستورالعمل قیمت گذاری خودرو طی شد تعیین قیمت برای  آبونمان مخابرات نیز مورد نظر است.
وی دربارهٔ میزان پیشنهادی مخابرات برای افزایس قیمت آبونمان تلفن ثابت افزود: فعلا مخابرات جزئیات را ارائه داده که در حال حاضر توسط کارشناسان مرکز ملی رقابت در حال بررسی است و احتمالا در هفته آینده در شورای رقابت مطرح می گردد.
عضو شورای رقابت رقابت با بیان اینکه قیمت آبونمان تلفن ثابت قطعا افزایش می یابد خاطرنشان کرد: اما میزان آن بعد از بررسی توسط شورا مشخص خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.