آغاز بررسی عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس

نامه کمیسیون اصل ۹۰ به رحیمی؛

ایران > انتخابات
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه‌ای به محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای دریافت گزارش عملکرد این ستاد خبر داد.

به گزارش فارس، محمدعلی پورمختار با اشاره به آغاز بررسی عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون طی نامه‌ای به رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خواستار دریافت آمار و اطلاعات عملکرد این ستاد شد.

وی افزود: به دنبال نارضایتی شدید رهبر معظم انقلاب از عدم پیشرفت فعالیت‌ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی، بررسی عملکرد این ستاد در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۲ که سالگرد صدور فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری است، گزارش جامعی دربارهٔ عملکرد این ستاد از سوی کمیسیون تهیه کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخش‌های مختلف مانند قاچاق کالا و ارز، پول‌شویی، معوقات بانکی، صادرات و واردات و انحصار تعریف می‌شود.

پورمختار تصریح کرد: در بررسی پرونده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هر کجا لازم باشد از معاون اول رئیس جمهور برای حضور در کمیسیون دعوت می‌کنیم.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.