آغاز برگزاری کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی در دانشگاه نمودستان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

557-2.jpg

معاون آموزش جهاد دانشگاهی نمودستان گفت: با همت کارشناسان آموزش جهاد دانشگاهی نمودستان، برگزاری کلاس‌های تخصصی و دوره‌های مختلف آموزشی این نهاد در دانشگاه نمودستان آغاز شد.

سیروان صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) منطقه نمودستان، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: معاونت آموزشی این نهاد در نمودستان با برگزاری دوره‌ها، کلاس‌های تخصصی و آموزش زبان‌های مختلف خارجی؛ سطح کیفی، کمی، آشنایی و آگاهی علمی فراگیران و دانشجویان در این زمینه را ارتقاء می‌دهد.

وی در خصوص رشته‌ها و کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی نمودستان افزود: کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی نمودستان ویژه دانشجویان دانشگاه نمودستان در زمینه اتوکد، catia، Gis، Gps، ICDL، زبان ترمیک انگلیسی، زبان IELTS و TOEFL از جمله رشته‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی می‌باشد که در دانشگاه نمودستان در حال برگزاری است.

صیدی با اشاره به وقت آغاز کلاس‌های تخصصی، بیان نمود: آغاز برگزاری این کلاس‌ها از اول آبان ماه سالجاری است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی نمودستان در پایاد یادآور شد: فراگیران علاقمند به این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها به دفتر نمایندگی جهاد دانشگاهی نمودستان در دانشگاه نمودستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. narges:

    ممنون میشم شروع کلاسهای GIS و هزینه آن را برام میل کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.