آغاز بکار دانشکده علوم و فناوری نوین پزشکی در شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشکده علوم و فناوری نوین پزشکی شیراز به‌ عنوان سومین دانشکده در کشور، از امروز رسما کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در مراسم افتتاح این دانشکده افزود: پیشرفت‌های ایجاد شده در عرصه علوم پزشکی، راه‌اندازی این دانشکده و رشته‌های تحصیلی تخصصی مورد نظر را ضروری کرده بود.

ایمانیه با بیان اینکه از مدتی قبل دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیگیری‌های لازم برای ایجاد این دانشکده را آغاز کرده و ابتدا به‌شکل مجازی اقدام به راه‌اندازی آن کرده بود، خاطرنشان کرد: این دانشکده در رشته‌های علوم اعصاب، نانو تکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی و پزشکی ملکولی دانشجو می‌پذیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اولین گروه دانشجویان این دانشکده بهمن‌ماه پذیرش خواهند شد، ابراز امیدواری کرد که برای ترم مهر ماه، رشته‌های بیولوژی تولید مثل، مهندسی بافت، نانو تکنولوژی دارویی نیز به رشته‌های فعلی آن اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک دو عضو هیئت علمی برای این دانشکده استخدام شده‌اند و این دو به همراه ۵۴ استاد از دانشکده‌های دیگر دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه علمی را تشکیل خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: در راستای حمایت از این دانشکده تاکنون ۱۲ آزمایشگاه علوم نوین در دانشکده‌های پزشکی و داروسازی با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان ایجاد شده است که امیدوار هستیم با کمک خیرین به‌زودی ساختمان فعلی دانشکده خریداری شده و به تملک درآید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.