آغاز تحویل مسکن ویژه تهرانسر از زمستان

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بخش عمده واحدهای مسکن ویژه تهرانسر تا پایان شش ماه آینده تکمیل می‌شود و واحدهای باقی مانده نیز تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir)،محمد پژمان – رییس سازمان ملی زمین و مسکن – دربارهٔ آخرین وضعیت واحدهای در حال ساخت مسکن ویژه تهرانسر اظهار کرد: پروژه‌های مسکن ویژه تهرانسر به سرعت در حال تکمیل شدن می باشند و مدیران این پروژه‌ها اعلام کردند تا شش ماه آینده بخش عمده‌ای از این واحدها را به پایان می‌رسانند.

وی افزود: باقی‌مانده واحدها تا پایان سال نیز تحویل داده خواهد شد.

ساخت ۲۵۶۰ واحد مسکن ویژه در منطقه تهرانسر از شهریور پارسال آغاز و قرار شد متقاضیان چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی و در آخر ۴۵ میلیون تومان بابت هزینه‌ زمین به صورت نقدی و مابقی هزینه‌ هر واحد را به صورت اقساط ۱۰ ساله معادل ماهانه یک میلیون تومان پرداخت کنند.

تهرانسر اولین پایگاه اینترنتی مسکن ویژه کشور است که قرار بود با مبلغ نهایتا ۲۵۰ میلیون تومان و طی یکسال به متقاضیان تحویل داده شود اما با تغییر دولت و مسئولان این بخش، شرایط تحویل و مبلغ این واحدها تغییر کرد؛ به گونه‌ای ۵۶ میلیون تومان به قیمت هر واحد اضافه شد و زمان تحویل هر واحد به ۱۵ ماه پس از انعقاد قرارداد تازه موکول شد.

بر اساس تغییرات تازه، متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر باید طی ۱۰ سال ۲۹۳ میلیون تومان برای هر واحد بپردازند که این پرداختی شامل ۸۰ میلیون تومان طی چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی است و ۴۵ میلیون تومان به عنوان قسط پنجم باید واریز شود و مابقی مبلغ که ۵۶ میلیون تومان اضافه شده را هم شامل می‌شود طی اقساط ماهانه از ۹۸۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهد شد.

 

ایسنا

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.