آغاز تصویربرداری فیلم “جابز”؛ تصاویر مقایسه جابز و هنرپیشه ۳۴ ساله

فضای سایبر  – 
هنرپیشه‌ای که نقش استیو جابز جوان را در فیلم زندگی او بازی می‌کند در اولین روز فیلمبرداری با ظاهری بسیار مشابه استیو جابز در صحنه حضور پیدا کرد.

استیو جابز نابغه و مغز متفکر برند شرکت اپل بود در سن ۵۶ سالگی پس از مبارزه‌ای طولانی‌مدت با سرطان در اکتبر سال گذشته جان خود را از دست داد و دوستدارانش را در اندوه فرو برد. پس از مرگ جابز،‌ گزارش‌هایی مبنی بر ساخت داستان زندگی وی منتشر شد و انتخاب هنرپیشه‌ای که قرار بود به جای جابز بازی کند تعجب بسیاری را برانگیخت.

جابز-کوچر

انتخاب اشتون کوچر هنرپیشه جوانی که نقش استیو جابز جوان را بازی خواهد کرد،‌ در ابتدا با شگفتی و ناراحتی عده‌ای مواجه شد،‌اما اکنون انتشار تصاویر جدیدی از این هنرپیشه در حالی که لباسی مشابه رئیس شرکت اپل را به تن کرده است می‌تواند صدای انتقادات را خاموش کند.

جابز-کوچر

کوچر ۳۴ ساله در این تصاویر که در هنگام بازگشتش به صحنه فیلم پس از استراحتی کوتاه به ثبت رسیده‌اند،‌ شباهت زیادی به جابز پیدا کرده است. پیراهن یقه دار مشکی،‌ شلوار جین و کفش‌های ورزشی لباس‌های همیشگی جابز بوده اند و به تن کردن آنها توسط کوچر شباهت وی را به بنیانگذار فقید شرکت اپل غیر قابل انکار کرده است.

سالهای

با این همه ابهاماتی درباره دوره زمانی از زندگی جابز که قرار است به تصویر کشیده شود وجود دارد،‌برای مثال شکل موهای کوچر به شکل موهای جابز در دهه ۷۰ شباهت دارد اما لباسی که وی به تن دارد لباس‌هایی است که جابز طی سال‌های اخیر به تن می‌کرد. زمانی که کوچر به عنوان هنرپیشه اصلی این فیلم انتخاب شد،‌بسیاری فکر می‌کردند این انتخاب تنها یک شوخی است،‌ تا زمانی که این خبر به تایید مارک هولم تولید‌کننده فیلم رسید.

وی گفت: به این دلیل که فیلم به سال‌های جوانی استیو جابز و اوایل فعالیت شرکت اپل اختصاص دارد،‌ ما به هنرپیشه‌ای نیاز داشتیم که علاوه بر ایفای نقش وی در سال‌های جوانی بتواند پیچیدگی‌های روانی را نیز به خوبی به نمایش بگذارد. از این رو و با توجه به شباهت‌های اشتون کوچر به جابز،‌ وی برای ایفای نقش انتخاب شد.

جابز-کوچر

انتظار می‌رود فیلم جابز تا پایان سال ۲۰۱۲ اکران می‌شود. همچنین شرکت سونی نیز قصد دارد فیلم مستقلی را از کل زندگی جابز بسازد که می تواند به رقابت با فیلم جابز بپردازد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.