آغاز ثبت‌نام برای دریافت وام مسکن روزنامه‌نگاران

آغاز ثبت‌نام برای دریافت وام مسکن روزنامه‌نگاران

جام جم آنلاین: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام خبرنگاران از صبح یکشنبه برای دریافت وام مسکن خبر داد.

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با صدور اطلاعیه‌ای از خبرنگاران خواست جهت دریافت وام مسکن ثبت نام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در عرصه مطبوعات و رسانه می‌رساند، متقاضیان دریافت وام مسکن روزنامه‌نگاران می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱/۵/۹۱ با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک اطلاعات خبرنگاران(سمان) به نشانی www.saman-gov.ir اقدام به ارسال مدارک و ثبت تقاضای خود نمایند. پایان مدت ثبت درخواست تسهیلات وام مسکن تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۵/۹۱ خواهد بود

با توجه به ظرفیت محدود این تسهیلات، روزنامه‌نگاران دارای رابطه استخدامی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین متقاضیان متاهل در اولویت قرار دارند. نتیجه بررسی‌ها از طریق سایت‌سمان تا حداکثر یک‌ماه پس از اتمام مهلت مقرر از طریق همین سایت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است به درخواست‌های فاقد شرایط لازم و دارای نقص در مدارک ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ لذا در تکمیل اطلاعات دقت لازم را مبذول فرمایید. اطلاعات تکمیلی دربارۀ شرایط ثبت نام و مدارک لازم در سایت سمان ارایه شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.