آغاز ثبت نام “آزمون دکتری” نیمه متمرکز ۹۳

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۳ از امروز سه شنبه ۵ آذر آغاز و تا دوشنبه ۱۱ آذر به پایان می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام اینکه، “آزمون دکترا نیمه‌متمرکز” سال ۹۳ برای پذیرش دانشجو در ۷ گروه آزمایشی منحصرا در یک نوبت در روز جمعه ۱۶ اسفند در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۳ از امروز ۵ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.
ثبت نام این آزمون از امروز سه شنبه ۵ آذر آغاز و تا دوشنبه ۱۱ آذر به پایان می‌رسد و هر یک از داوطلبان ضرورت دارد پس از دریافت دفترچه راهنما نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش، افزود: کارت ورود به جلسه دکتری ۹۳ به همراه برگ راهنما از روز سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۲ بر روی سایت سازمان می‌رود و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ اسفند با مراجعه به سایت نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.
وی با اشاره به اعلام نتیجه اولیه، گفت: دهه سوم فروردین ۹۳ اعلام نتیجه اولیه به شکل کارنامه است، همچنین انتخاب رشته مجازین هم نیمه اول اردیبهشت انجام خواهد شد، فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت “کد رشته محل‌ها” برای شرکت در مصاحبه در نیمه دوم اردیبهشت ۹۳ اعلام می‌شود، همچنین فهرست اسامی نهایی پذیرفته شدگان این آزمون نیمه اول شهریور ۹۳ بر روی سایت می‌رود در حالی که سال قبل نیمه دوم شهریور بود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.