آغاز دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری «رینوتکس ۲۰۲۲» در تبریز

دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی دوم آبان ماه باحضور وزیر کشور، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

آغاز دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری «رینوتکس ۲۰۲۲» در تبریز

به گزارش ممتاز نیوز، دهمین نمایشگاه رینوتکس روز دوشنبه دوم آبان ماه آغاز و تا جمعه ششم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، بزرگترین گردهمایی شرکت‌های نوآور و دانش بنیان است و در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، میزبان بیش از ۷۰۰ طرح و ۸۰ رویداد جانبی خواهد بود که ۱۴ رویداد از این تعداد با مدیریت کمیته رویدادهای ستاد اجرایی این نمایشگاه برگزار می.شود.

رینوتکس ۲۰۲۲، فرصتی برای شبکه سازی و گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین المللی، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش محور است که در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، دو جشنواره ویژه برای این دوره از رینوتکس در نظر گرفته‌اند که شامل جوایز ارزنده‌ای برای سه تیم برتر خواهد بود.

فناوران و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، به ۱۱ زون تخصصی با عناوین نوآوری و فناوری کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی، نوآوری و فناوری حوزه سلامت (دارویی، بهداشتی، آرایشی-مهندسی پزشکی و علوم شناختی)، نوآوری و فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، نوآوری و فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، نوآوری و فناوری برق، الکترونیک، فوتونیک و مخابرات، نوآوری و فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه‌ای، خدمات تجاری سازی و مشاوره، نیازمندی‌های فناورانه، صنایع نرم، هویت ساز و خلاق، خلاقیت و شکوفایی دانش آموزی و نوآوری و فناوری‌های خودرو و حمل و نقل تقسیم شدند و همچنین دهمین دوره از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، چهار بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.