آغاز روند اجرایی تحقیق و تفحص از سهام عدالت از هفته آینده

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: پس از پایان اجلاس بین المجالس اسلامی و همچنین پایان بررسی بودجه سال ۹۳ روند اجرایی تحقیق و تفحص از سهام عدالت شروع می‌شود.

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

 
وی ادامه داد: مدتی پیش این طرح در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و در حال حاضر منتظر اعلام وصول هیئت رئیسه هستیم تا مراحل قانونی این تحقیق و تفحص به صورت رسمی آغاز شود.
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: بررسی در خصوص چگونگی صدور مجوزها برای انجام فعالیت‌ها غیر از موارد مشمول سهام عدالت و نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره ۶۴ شرکت واگذار شده، بررسی میزان پرداخت‌ها بابت حقوق، حق حضور و پاداش‌های سالانه، بررسی نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره و چگونگی ادامه فعالیت علیرغم گذشت بیش از چند سال و نحوه انتخاب کارگزارهای استانی از محورهای این تحقیق و تفحص است.
 
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: پس از پایان اجلاس بین‌المجالس اسلامی و همچنین پایان بررسی بودجه سال ۹۳ روند اجرایی تحقیق و تفحص از سهام عدالت شروع می‌شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.