آغاز سرشماری آزمایشی ثبتی در سه شهر استان تهران بصورت مجازی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ساکنان شهرهای ذکر شده در متن تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.

آغاز سرشماری آزمایشی ثبتی در سه شهر استان تهران بصورت مجازی

به گزارش ممتاز نیوز، علاء الدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در تشریح روند اجرای سرشماری آزمایشی ثبتی “مبنا” گفت: سرشماری آزمایشی ثبتی مبنا با هدف بهره مندی از فناوری‌های نوین و عبور از روش‌های سنتی در جمع آوری اطلاعات در دی ماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: این سرشماری کاملا رایگان است و شهروندان شهر‌های پیشوا، پردیس و پرند تا پایان دیماه فرصت دارند برای اعلام نشانی و کدپستی خود با مراجعه به سایت تغییر نشانی سازمان ثبت احوال به آدرس https://www.ncr.ir/changeAddress نسبت به ثبت مشخصات خود و اعضای خانوارشان در پایگاه یادشده اقدام نمایند. البته ساکنان این شهر‌ها باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را فقط در سامانه سازمان ثبت احوال، ثبت کنند و هیچگونه مراجعه حضوری به درب منازل انجام نمی‌شود. به این ترتیب سرشماری فقط از طریق ثبت اطلاعات خانوار‌ها در سامانه اینترنتی یادشده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در آینده، سرشماری آزمایشی در شهر‌های دیگر استان تهران نیز انجام خواهد شد. اجرای این سرشماری در استان تهران با هدایت مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه استان تهران، فرمانداری شهرستان‌های پردیس، رباط کریم و پیشوا و همچنین مشارکت شهرداری‌های پردیس، پرند و پیشوا انجام می‌شود و شرکت پست استان هم همکاری تنگاتنگ و مشارکت جدی در اجرای این سرشماری دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.