آغاز سومین روز از یکصدمین سفر استانی رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمود احمدی نژاد’ امروز به ۶ شهرستان استان خراسان رضوی شامل مه ولات، بجستان، گناباد، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر سفر می کند و ضمن دیدار با مردم این شهرستان ها از نزدیک با آنها سخن می گوید.

طبق برنامه اعلام شده سفرهای استانی روزشنبه احمدی نژاد به این شهرستان ها تا عصر امروز ادامه دارد و پس از آن رییس قوه مجریه در مراسمی که امشب به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر مشهد مقدس برگزار می شود، شرکت می کند.

در این مراسم رییس جمهوری از جمعی از زنان نمونه کشور تجلیل می کند.

چهارمین دور سفر استانی رییس جمهوری به خراسان رضوی و در مجموع یکصدمین سفر استانی دولت از صبح پنج شنبه آغاز شد و احمدی نژاد در نخستین روز از سفر علاوه بر دیدار با مردم مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) سخنرانی کرد و پس از آن به شهرستان های تایباد، تربت جام و فریمان سفر کرد.

وی روز گذشته نیز همزمان با دومین روز از سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی از پنج شهرستان باخرز، خواف، رشتخوار، زاوه و تربت حیدریه دیدار کرد.

رییس جمهوری جمعه شب نیز با منتخبان، جانبازان و ایثارگران این استان در مشهد مقدس دیدار و در این مراسم سخنرانی کرد.

رییس جمهوری هم اکنون وارد شهرستان مه ولات شده است و جمع انبوهی از مردم ولایتمدار این شهرستان از حدود ۲ ساعت پیش برای دیدار با خادم خود در دولت در ورزشگاه پوریای ولی مه ولات حضور یافته اند.

یکصدمین سفر استانی رییس جمهور تا روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

احمدی نژاد قرار است به ۲۷ شهرستان در استان خراسان رضوی سفر کند.

سیام**۱۷۲۳**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۶۲۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.