آغاز شمارش معکوس برای آغاز مسابقات جام دیجیتال

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شمارش معکوس برای  برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای(جام دیجیتال) آغاز شده و از ۱۵ شهریورماه همزمان با تهران، مرحله مقدماتی این مسابقات در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرحله مقدماتی لیگ بازی های رایانه‌ای (جام دیجیتال) از ۱۵ شهریورماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و علاقمندان به بازی های رایانه ای  به رقابت خواهند پرداخت.
 
بعد از اتمام مرحله مقدماتی، نفرات برتر در رشته های انفرادی و تیمی به مرحله کشوری صعود خواهند کرد؛ این در شرایطی است که از هر شهرستان سه نفر در رشته های انفرادی و دو تیم در رشته های تیمی به مرحله فینال صعود خواهند کرد.
 
مسابقات مقدماتی جام دیجیتال در استان تهران نیز که قرار بود از ۱۸ مهرماه همزمان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار شود، از ۱۵ شهریورماه  آغاز خواهد شد.
 
حاضران در این مسابقات در رشته های fifa pc ، fifa xbox، pes(pro evolution soccer)pc، pes xbox، counter stricke 1.6، warcraft dota allstars  و blure به رقابت خواهند پرداخت.
 
گفتنی است این دومین دوره از برگزاری مسابقات جام دیجیتال در کشور است. اولین دوره این مسابقات به صورت بین المللی، سال قبل برگزار شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.