آغاز طرح مهر قلم امدادخودرو سایپا

آغاز طرح مهر قلم امدادخودرو سایپا

آغاز طرح مهر قلم امدادخودرو سایپا

ممتازنیوز: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت امدادخودرو سایپا، طرح خدمات امدادی ویژه بازگشایی مدارس تحت عنوان ” مهر قلم” را در سطح شهر تهران برنامه‌ریزی و اجرا می کند.

احمد کرفی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال دارندگان خودروهای تولیدی گروه سایپا و همسو با سایر نهادها و سازمان های مسئول در امرحمل و نقل شهری، شرکت امدادخودرو سایپا با رسالت ارائه خدمات امدادی موثر در کوتاهترین زمان ممکن”طرح مهر قلم” را اجرا می نماید.
وی افزود: این طرح اول مهر ماه سال جاری با حضور ۱۰ پایگاه ویژه موتور سوار در میادین پرترافیک از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰ صبح و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ و ۱۰ پایگاه ویژه خودروهای امدادی در بزرگراه های پرترافیک شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ الی۲۰:۰۰ اجرا خواهد شد. همچنین در سایر ساعات شبانه روز ناوگان امدادی امدادخودرو سایپا به صورت آماده باش می باشد.
مدیر عامل امدادخودرو سایپا خاطر نشان کرد: با توجه به نصب سیستم ردیاب هوشمند ناوبری بر روی تمامی ناوگان امدادی شرکت امداد خودرو سایپا به منظور کنترل واحدهای استقراری، در طرح مهر نیز از سیستم AVL نصب شده بر روی خودروها به منظور کنترل استقرار واحدها در محل های مشخص شده استفاده خواهد شد.
کرفی در پایان گفت: در این طرح شرکت امداد خودرو سایپا علاوه بر بهره گیری از تمام امکانات و تجهیز کامل ناوگان امدادی جهت ارائه خدمات شبانه روزی، با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ ، جوابگوی شهروندان تهرانی خواهد بود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.