آغاز “طوفان” و “عطسه ۲۱ دسامبر” در تالار های قشقایی و سایه

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دو اثر نمایشی جدید اجرای خود را در تالارهای قشقایی و سایه آغاز کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ ” طوفان” عنوان نمایشی نوشته سید حسین فدایی حسین است که از جمعه ۱۲ آبان ماه به کارگردانی آرش دادگر اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرد. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸ هزار تومان به صحنه می‌رود؛ یعقوب صباحی ، مهران امام بخش ، امین طباطبایی ، مجید امیری ، آرش دادگر ، گیتی قاسمی ، عمار عاشوری ، مهراب رستمی ، احسان ناجی ، رسول مکوندی به عنوان بازیگر حضور دارند.
بنابراین گزارش؛ در تالار سایه هم نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” نوشته و کار محمد مهدی خاتمی و بازی سروش طاهری، صبا کمالی ، مهدی فریضه و خسرو احمدی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود .
همچنین؛ نمایش”خدای کشتار” نوشته یاسمینا رضا و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هم ساعت ۱۹:۱۵ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می رود و در این نمایش سیما تیر انداز، اشکان خطیبی ، لادن مستوفی و رضا مولایی به عنوان بازیگر حضور دارند.
همچنین؛ در تالار چهارسو نمایش “هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک” نوشته و کار فرهاد آئیش با بازی علی نصیریان و فرهاد آییش ساعت ۱۹ به مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰هزار‌تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود .
بر اساس این گزارش؛ در کارگاه نمایش هم نمایش “سه مرثیه هذیان” نوشته و کار روزبه حسینی و بازی رویا نونهالی، ماه گل مهر و پژندسلیمانی ساعت ۱۸ و ۱۹:۴۵  میزبان علاقه مندان تئاتر است .
همچنین؛ “مجلس موزیکال فرافکنی دلقک دو ملیتی به نام بهرام…. فامیلیشو نمی گم” عنوان نمایش محیطی نوشته حسین جمالی است که به کارگردانی مجید رحمتی  و بازی حسین جمالی در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا می شود. این اثر نمایشی ساعت ۱۷:۴۵ با مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۵ هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر است .
لازم به ذکر است؛ ” با جانی دپ در فتوشاپ” نوشته هاله مشتاقی نیا هم عنوان نمایش دیگری است که ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیت بلیت ۵ هزار تومان به کارگردانی سید علی هاشمی و بازی (به ترتیب ورود به صحنه) ترانه کوهستانی، حدیث میر امینی، شکوفه هاشمیان، کاظم سیاحی سحر خیز، زهرا تحقیقی، مریم ابراهیمی، سعید سیادت پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.
گفتنی است؛ ” کانگورو” عنوان نمایشی نوشته علیرضا محمدی است که به کارگردانی علیرضا اولیایی در کافه تریای تالار های چهارسو و سایه اجرا می شود. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۷:۳۰ هر روز غیر از شنبه ها به مدت  ۴۵ دقیقه اجرا می شود ، فرزین صابونی و بهناز جعفری به عنوان بازیگر حضور دارند ./ص
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.