آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر پرند در آینده نزدیک

۲۷ شهریور – ۰۴:۳۹:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر خبر داد:

بزرگنمایی:  

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر از آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر پرند در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، “ستار محمودی” امروز (دوشنبه)، اظهار داشت: تصفیه خانه مسکن مهر پرند تا پایان ماه جاری آماده کلنگ زنی می شود و در صورت تزریق منابع مالی، حدود سه سال دیگر به بهره برداری می رسد.
وی درخصوص آخرین وضعیت عملکرد وزارت نیرو در طرح های مسکن مهر گفت: وزارت مسکن و شهرسازی برای سال ۹۱ برنامه هایی را به وزارت نیرو داده است که مشخص است در طول هر فصل چه طرح هایی به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: مجموع طرح هایی که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است.
محمودی گفت: برای اینکه وزارت نیرو نیز با طرح های ساخته شده هماهنگ و هم خوان باشد، اولویت هایی را برای شرکت های زیرمجموعه خود در سراسر کشور تعیین کرده و نشست هایی در مناطقی که ناهماهنگی هایی وجود داشته، برگزار شده است.
نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در طرح های مسکن مهر، تصریح کرد: تمام واحدهایی که تاکنون به بهره برداری رسیده است، به لحاظ آب و برق مشکل خاصی نداشته و ندارند و به لحاظ شبکه فاضلاب نیز قابل سکونت بوده و مشکلات آن ها به صورت کوتاه مدت حل شده است اما برای بلندمدت نیز باید کار اساسی تری انجام شود.
وی افزود: پروژه های فاضلاب، طرح های زمان بری هستند و منابع مالی بیشتری نیز طلب می کنند.
مشاور وزیر نیرو اظهار داشت: به طور مثال احداث یک تصفیه خانه فاضلاب به شرط تامین منابع اعتباری، حدود سه سال زمان نیاز دارد و طبیعی است که پروژه مسکن مهری که ظرف یک سال و نیم به بهره برداری رسیده است، هنوز تصفیه خانه آن آماده نشده باشد.
محمودی اضافه کرد: زمان طولانی تری نیاز است تا یک تصفیه خانه ساخته شود و این امکان پذیر نیست که هم زمان با افتتاح یک طرح، فاضلاب آن نیز به بهره برداری برسد بنابراین ساخت تصفیه خانه در فازهای بعدی دیده می شود.
محمودی به پروژه پرند اشاره کرد و گفت: در طرح مسکن مهر پرند به تعداد واحدهایی که به بهره برداری رسیده است و یا تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد (تعداد قابل توجهی آماده بهره برداری است)، بحث آب و برق آن به طور کامل انجام شده است و تصفیه خانه آن نیز پایان ماه جاری آماده کلنگ زنی می شود و در صورت تزریق منابع مالی، حدود سه سال دیگر به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۷۱۶۳۹۱۸۲۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.