آغاز فروش محصولات سایپا

۲۵فروردین۱۳،

مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوری و پیش فروش نقدی محصولات گروه سایپا در آغاز سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن فروزانمهر گفت: فروش فوری محصول تیبا ، خودروهای سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲و خودرو شوکا با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه جاری است.

وی افزود: پیش فروش نقدی تیبا با پیش پرداخت ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون ریال با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ماه با سقف سود مشارکت ۲۵ درصدی و پیش فروش نقدی محصولات خانواده ایکس۱۰۰ با پیش پرداخت ۶۰ تا ۱۱۰ میلیون ریال با موعد تحویل خرداد تا مهرماه با سقف سود مشارکت ۲۵ درصدی جاری است.

مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای گروه سایپا و خودروهای فرسوده نیز خبر داد و گفت: پیش فروش و فروش نقدی خودروهای تندر ۹۰، پارس تندر، تیانا، مگان و پیکاپ با موعد تحویل تیر تا مهرماه به زودی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص شرایط پیش فروش نقدی محصولات شرکت زامیاد افزود: پیش فروش نقدی وانت های بنزینی، دو گانه سوز و دیزل این شرکت با پیش پرداخت ۸۰ و ۹۰ میلیون ریالی باسود مشارکت تا سقف ۱۸ درصد و موعد تحویل خرداد و تیر ماه نیز شامل این طرح فروش است.

فروزان مهر افزود: هموطنان می توانند از دو روش پایگاه اینترنتی اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.

سایپا در حال حاضر برای هیچ یک از محصولات خود شرایط فروش اقساطی و لیزینگی ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. اسماعیل شیبانی کارخانه:

    برای افراد با بوجه کم بسیار عالی است

  2. اسماعیل شیبانی کارخانه:

    طرح اقساطی برای افراد با بوجه کم خیلی خوب است

  3. اسماعیل شیبانی کارخانه:

    طرح اقساط برای افرادیکه بوجه کم دارن ۰بسیار خوب وعالی است

  4. اسماعیل شیبانی کارخانه:

    بنده ۱۵ میلیون دارم ونیاز به خرید تیبا یا کوئیک دارم

  5. اسماعیل شیبانی کارخانه:

    این طرح اقساط خیلی خوب ودر این شرایط اقتصادی کمک خانواده‌ها ست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.