آغاز لیگ هشت با ۸ تیم/ اردوی چهاردهم بانوان در تهران

مسابقات لیگ برتر بانوان از روز جمعه ۲۸ مهر در کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر بانوان با حضور ۸ تیم از  استانهایی که قابلیت آنرا دارند از روز جمعه ۲۸ مهر در کشور آغاز می شود.

در ادامه گزارش آمده است: بیمه رازی تهران، ثامن الحجج سبزوار، زیتون کرمان، نفت و گاز گچساران،‌شهید شاهرخ شکوهی، هیئت هندبال تبریز، ذوب آهن اصفهان و هیئت فوتبال فیروز کوه تیم های حاضر در مسابقات سال جاری لیگ برتر بانوان هستند.

براساس این گزارش، در هفته نخست این رقابتها ذوب آهن اصفهان مقابل هیئت هندبال فیروز کوه قرار میگیرد شهید شاهرخ شکوهی رودروی هیئت هندبال تبریز می ایستند، زیتون کرمان به مصاف نفت و گاز گچساران می رود و بیمه رازی تهران پذیرای ثامن الحجج سبزوار است.

این گزارش می افزاید، مسابقات لیگ برتر هندبال قرار بود از روز جمعه هفته گذشته ۲۱ مهر برگزار شود که به  دلیل آماده نبودن دو تیم شهرستانی به تاخیر افتاد.

در ادامه گزارش آمده است هیئت هندبال تبریز و فیروزکوه تیم هایی بودند که مدارک خود را با تاخیر به فدراسیون فرستادند.

این گزارش عنوان میکند برگزاری مدام لیگ بانوان باعث رونق و شکوفایی هندبال این قشر از ورزشکاران کشورمان می شود.

شایان ذکر است، اردوی چهاردهم تیم ملی بانوان طی روزهای ۲۹ مهر تا ۳ آبان در تالار هندبال تهران انجام می شود.

براساس این گزارش، در این اردو ۱۹ بازیکن حضور دارندکه زیر نظر مربی صربستانی تمرین می کنند و تاکنون اردوهای داخلی و خارجی خوبی را برگزار کرده اند.

شایان ذکر است، در اردوی بانوان ملی پوش که مدتی پیش در سبزوار برگزار شد دو بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شد که ملک تاج محمدی از ذوب آهن و محبوبه عباسی از شیراز در جمع ملی پوشان حاضر شد که برای اردوی چهارم عباسی خط خورد.

گفتنی است، تیم ملی هندبال بانوان ایران خود را برای مسابقات آسیایی اندونزی که آذر سال جاری در این کشور آماده می کند و برای آمادگی بهتر و حضوری موفق در این رقابتها اردوهای خود را نزدیک یک سال پیش آغاز کرده است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.