آغاز نشست های همایش علمی دومین دو سالانه دیوارنگاری

۲۴اردیبهشت،

نشست های تخصصی دومین دوسالانه دیوارنگاری از امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران آغاز می گردد.

به گزارش هنرآنلاین؛ نشست تخصصی عملی دومین دوسالانه دیوارنگاری از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ با موضوع نماد، معنی و شهری با حضور سید محمد فدوی، دبیر همایش، حسین بحرینی برگزار می گردد در این جلسه علیرضا مصطفی زاده با موضوع زندگی به سبک تایپوگرافی سخنرانی می کند.

همچنین فردا چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹/۳۰ به ترتیب دکتر عبدالمجید شریف زاده با موضوع آجر کار و نقش آن در دیوارنگاری های معاصر، علیرضا نوروزی طلب با موضوع اصول و مبادی و مبانی نظری نقاشی دیواری و  مسعود کوثری با موضوع، گرافیتی: نوشتن بر دیوار، نوشتن بر شهر سخنرانی خواهند کرد.

در آخرین روز همایش علمی؛ پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت، به ترتیب  غلامرضا حقیقت نائینی، مهناز اشرفی، رضا شکوری و آرزو منشی زاده دربارهٔ دیوارنگاری و نقش آن در ارتقاء کیفیت فضاهای عمومی شهری و نفوذپذیری ادراکی عامل تعیین کننده در طراحی نماهای خام شهری، از ساعت ۱۷ تا ۱۸/۳۰ سخنرانی خواهند کرد.

در این روز میزگردی با موضوع “دیوارنگاری” با حضور عبدالمجید حسینی راد، رضا بابازاده مقدم، بابک رضایی و سید محمد فدوی از ساعت ۴۵/۱۸ تا ۳۰/۱۹ برگزار خواهد شد.

 دومین دو سالانه دیوارنگاری به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با مشارکت خانه هنرمندان ایران از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در نگارخانه های بهار، تابستان، پائیز، زمستان، نامی، ممیز، میرمیران و تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.