آغاز هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با دو تساوی

۲۴م اسفند ،

از هفته سی ام لیگ برترفوتبال دو دیداری که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود با تساوی به پایان رسید. فجرسپاسی و فولاد به تساوی یک بر یک وملوان و راه آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا،در شیراز فجرسپاسی میزبان شاگردان حسین فرکی بود. این تیم فولاد بود که در دقیقه ۱۲ توسط عباس پورخسروانی به گل رسید. با اخراج ایوب کلانتری در دقیقه ۵۶ که کارت قرمز مستقیم را به دلیل تکل خشن دریافت کرد، تیم فولاد ده نفره به کار ادامه داد و همین امر سبب فشار تیم فجرسپاسی شد تا در دقیقه ۶۰ این دیدار یک ضربه پنالتی برای فجرسپاسی اعلام شود که نظری از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی یک بر یک رساند. تلاش دو تیم در ادامه بی نتیجه بود و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این تساوی فجر با یک بازی بیشتر نسبت به صبای قم بعلت تفاضل گل بهتر یک رده صعود کرد و در جای دهم ایستاد. فولاد هم ۵۳ امتیازی شد و در همان جایگاه چهارم باقی ماند.

در انزلی هم ملوان میزبان راه آهن بود که تلاش دو تیم بعد از نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار فرزاد آشوبی هافبک راه‌آهن در دقیقه ۶۱ یک ضربه پنالتی از دست داد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

با این نتیجه، راه آهن با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و مس کرمان با ۴۳ امتیاز در جای ششم و ملوان با ۳۹ امتیاز در همان جای نهم باقی ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.