آغاز واریز حقوق معلمان، بصورت علی‌الحساب بدون پرداخت معوقات!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان بابت تاخیر در واریز حقوق اسفندماه گفت: قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود و واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

آغاز واریز حقوق معلمان، بصورت علی‌الحساب بدون پرداخت معوقات!

به گزارش ممتاز نیوز، صادق ستاری‌فرد از تاخیر به وجود امده در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان عذر خواهی کرد و گفت: ما بسیار شرمنده معلمان عزیز و خانواده‌هایشان شدیم.

وی افزود: در اسناد تحولی آموزش و پرورش معلم به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی همواره مطرح بوده و نظام رتبه‌بندی معلمان در سیاست های کلی رهبری، سندتحول بنیادین و همینطور شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.  

ستاری‌فرد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، درباره زمان واریز حقوق فرهنگیان نیز گفت: واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.