آغاز پیش‌فروش بلیط نمایش ˝در شوره زار˝ با ۲۵درصد تخفیف

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پیش‌فروش بلیط نمایش ˝در شوره زار˝ به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که از روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه جاری اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند، آغاز شد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ پیش‌فروش بلیط این اثر نمایشی از شب قبل و با در نظر گرفتن ۲۵ درصد تخفیف برای عموم مردم در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۴و۱۵ آذرماه آغاز شد.

در نمایش “شوره زار” کاری از گروه تئاتر چریکه به سرپرستی حسین کیانی است که هر شب به جز شنبه‌ها از ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. همچنین زنگ افتتاح این نمایش چهارشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۹ طی مراسمی نواخته خواهد شد.

نمایش در “شوره زار” داستان زندگی گروهی از اشخاص را روایت می‌کند که ناچارند در یک مکان بدون شرایط زیستی مناسب به سر برند. این نمایش قبل از آن که یک قصه دراماتیک را در بر می‌گیرد برگرفته از یک واقعیت تلخ اجتماعی است و در اثنای آن به یک ضایعه طبیعی هم اشاره می‌شود.

مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور گروه بازیگران این نمایش ۹۰ دقیقه ای را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش در “شوره زار” می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس گرفته یا از طریق پایگاه اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر به نشانیwww.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیط این اثر نمایشی نمایند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.