آقاتهرانی: با لج و لجبازی مشکلات کشور برطرف نمی​شود/ ورود به انتخابات از هم اکنون زود است

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با حضور در جمه خبرنگاران با بیان این که مسئولان باید ولایت مدار بوده و درک مناسبی از موقعیت زمانی و مکانی داشته باشند؛ گفت: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و مسئولان باید به گونه ای رفتار کنند که دشمن طمع نکند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه باید از نظر امنیت فکری آرامش جدی داشته باشد تا بتوان به خوبی مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان این که هم اکنون مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است، تصریح کرد: این مشکلات با اندیشه، تدبیر و تدبر برطرف می شود و نباید  در این زمینه لج و لج بازی کرد. تخریب و ضربه زدن به دیگران ضرر جدی است.

آقاتهرانی افزود: این موضوع که شخصی سخنی بگوید و دیگری بر علیه وی اظهارنظر کند، کار بچه گانه ای است و مردم این موضوع را نمی پسندند و مقام ولایت نیز از این موضوع نفرت دارند.

وی با یادآوری این که چندی پیش برای کار فرهنگی به سفر خارج از کشور رفته بودم، افزود: جوانان دنیا به ما به عنوان الگو نگاه می کنند، چرا برخی ملاحظه مسائل مختلف را نمی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره بررسی موضوع انتخابات ریاست جمهوری در فراکسیون اصولگرایان گفت: تا کنون بحثی در این رابطه آغاز نشده، چرا که ورود به انتخابات از هم اکنون بسیار زود است و مشکلات کشور هم اکنون این مسائل نیست.

/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.