آلبوم دوم استاد ایرج در راه است

شبکه ایران/ نداسیجانی: پس از انتشار موفق آلبوم«قصه زندگی» حسین خواجه امیری( ایرج) استاد آواز ایران تصمیم دارد آلبوم دوم خود را برای دوستان امروز و یاران دیروز خود منتشر کند.
بهنام خدارحمی آهنگساز و تهیه کننده آلبوم «قصه زندگی» در این باره به شبکه ایران گفت: این آلبوم هفت قطعه می باشد که سبک و فضای آن با آلبوم قبلی ایشان کاملا متفاوت است و شبیه سبک کارهای قدیمی ایشان می باشد.
وی افزود: این آلبوم با ارکستر بزرگی جمع آوری شده است.آهنگساز و تنظیم کننده آن خودم هستم و ترانه سرای آن استاد غزل ایران محمدعلی بهمنی می باشند.
خدارحمی اظهار داشت: مجوز های این کار گرفته شده است. استاد ایرج دو قطعه این کار را خوانده است و دعا کنید ایشان سلامت باشند تا بقیه قطعات نیز جمع آوری و ضبط شود تا بتوانیم خیلی زود این آلبوم را به هواداران و دوستداران استاد ایرج تقدیم کنیم.
وی درباره نام این آلبوم افزود: هنوز اسمی برای کار انتخاب نشده است و منتظر هستیم ببینیم سرکاستی کار کدام است و بعد اسم را انتخاب کنیم.
آلبوم قبلی استاد ایرج «قصه زندگی» از ۸ قطعه با نام‌های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» در ژانر پاپ تهیه شده بود که آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات آن برعهده بهنام خدارحمی است و ترانه‌های آن را نیز نسرین سیفی سروده است.
 پایان مطلب/


شبکه ایران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.