آلرژی های ناخواسته در کمین کودکان

فروردین ۱۴۰۳

پزشکان به والدینی که کودکان خود را به کلاس های تابستانی می فرستند اخطار می دهند تا مواظب بروز آلرژی در آنها باشند.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، یکی از مشکلاتی که والدین با کودکان خردسال خود دارند، عدم توانایی کنترل آنها در تمامی زمان ها و مکان های مختلف است.

 گفتنی است: یکی از این مکان ها کلاس ها و اردو های تابستانی است که به سبب دوری والدین از کودک احتمال بروز صدمه و آسیب بیشتر است.

 گفتنی است: یکی از مشکلات حساسیت کودکان به غذاها، بوها و طعم ها و یا حیوانات خانگی است که در صورت داشتن هر یک از این موارد والدین می بایست حتما سرپرستان کلاس و یا مربیان اردو را در جریان بگذارند تا آنها تمهیدات لازم را بکار بندند.

 بررسی ها نشان می دهند: والدینی  که به صورت منطقی با کودکان خردسال خود صحبت می کنند و آنها را در خصوص خطراتی که آنها را تهدید می کنند توجیه می کنند فرزندان سالم تری خواهند داشت که از خودشان بهتر مراقبت می کنند در مقایسه با والدینی که با تهدید و دعوا کودکان خود را متوجه خطرات زندگی می کنند.

 همینطور کودکان باید آموزش ببینند تا در صورت بروز حساسیت و هر گونه علائم غیر طبیعی بلافاصله مسئولان را در جریان بگذارند و از خوردن غذاهای ناشناخته از دوستانشان و یا غریبه ها جدا اجتناب کنند و همینطور به حیوانات خانگی آنها از قبیل خرگوش، موش و یا سایر حیوانات دست نزنند و یا در صورت دست زدن بلافاصله دست های خود را با آب و صابون بشویند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.