آلمان و پرتغال هم به یک چهارم نهایی راه یافتند/ نایب قهرمان جام جهانی با سه شکست حذف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال آلمان در حضور بیش از ۳۵ هزار تماشاگر ورزشگاه لویو آره نا اوکراین با نتیجه ۲ بر یک از سد دانمارک گذشت تا به عنوان تنها تیمی که تمام دیدارهای خود را در مرحله گروهی با پیروزی پشت سرگذاشته راهی دور یک چهارم رقابتهای یورو ۲۰۱۲ شود.

ژرمن ها در این دیدار ابتدا با گل دقیقه ۱۹ “لوکاس پودولسکی” از حریف خود پیش افتادند اما “مایکل کرون دلی” مهاجم دانمارک در دقیقه ۲۵ نتیجه را به تساوی کشاند. نیمه نخست با تساوی دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه ۸۰ “لارس بندر” مدافع آلمان موفق شد بالاخره گل برتری این تیم را به ثمر برساند تا شاگردان “یواخیم لوو” با ۹ امتیاز صدرنشین گروه B شوند و در مرحله بعد به مصاف یونان قهرمان یورو ۲۰۰۴ بروند.

در دیگر دیدار همزمان این گروه تیم فوتبال پرتغال با درخشش “کریستیانو رونالدو” موفق شد هلند را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. در این دیدار که در حضور نزدیک به ۳۹ هزار تماشاگر ورزشگاه خارکیف اوکراین برگزار شد ابتدا “رافائل فان در فارت” با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه هلند را یک بر صفر پیش انداخت اما “کریستیانو رونالدو” ستاره پرتغال که در دو بازی قبلی کم فروغ بود در این دیدار ۲ بار در دقایق ۲۸ و ۷۴ برای این تیم گلزنی کرد تا یک تنه تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی برساند. پرتغال در دور بعدی باید به مصاف جمهوری چک تیم نخست گروه  A برود.

هلند نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ که کارشناسان قبل از رقابتها آنها را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۱۲ می دانستند در عین ناباوری با ۳ شکست پیاپی در مرحله گروهی از دور رقابتها حذف شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.