آلونسو: اجازه نخواهیم داد مورینیو تخریب شود

۰۷م آذر ،

هافبک رئال مادرید، ژوزه مورینیو را شایسته‌ترین گزینه برای نیمکت تیمش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در هفته‌ سیزدهم لیگا با یک گل مقابل بتیس تن به شکست داد تا فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول با توجه به پیروزی بارسلونا به ۱۱ امتیاز برسد.

با این شکست کار برای ژوزه مورینیو، سرمربی نام آشنای سفید پوشان شهر مادرید سخت‌تر شد و حتی زمزمه‌هایی دربارهٔ اخراج او در این فصل به گوش رسید.

با این حال ژابی آلونسو، هافبک ملی‌پوش رئال مادرید به حمایت از مورینیو پرداخت و او را شایسته‌ترین فرد برای نیمکت رئال مادرید دانست.

هافبک سابق لیورپول گفت: مورینیو بهترین مربی برای ماست. دوست دارم که او همچنان در تیم باقی بماند. مورینیو مربی بزرگی است و این را برای همه ثابت کرده است.

وی افزود: ما هنوز ۱۳ هفته‌ از رقابت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. مسیر طولانی پیش‌رو داریم و باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم. فوتبال آوردگاه اتفاقات بسیاری است. به هنگام کسب نتایج ضعیف خود ما بیش از همه به انتقاد از عملکردمان می‌پردازیم. ما نقدپذیر هستیم، اما اجازه نخواهیم داد که ارزش‌های مربی تیم ما نادیده گرفته شود و او را تخریب کند.

رئال مادرید در جدول رده‌بندی با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد. این تیم در حساس‌ترین بازی هفته‌ چهاردهم شنبه هفته‌ آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همشهری‌اش آتلتیکو مادرید می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.